Här kommer jag att publicera några av mina dikter, texter & foton…

SHORT MESSAGE…

Jag har inte publicerat något på en tid eftersom jag upptäckte att mina inlägg inte längre syntes i ‘reader’. Det visade sig att jag använt för många tags / etiketter och blev därför ‘straffad’ … de skrev att jag måste publicera ‘several posts’ med mindre tags innan jag kommer att synas igen… måste dessutom ta bort tags från alla mina inlägg, på alla mina bloggar. Det håller jag på med nu… jag hoppas att det inte tar alltför lång tid innan allt ordnar sig…

Ni som följer mig ser mig naturligtvis…

023

Kommentera

