Här kommer jag att publicera några av mina dikter, texter & foton…

Jag har broderat olika texter på textilväskor som jag tillverkar. De finns på http://irenewalton2.wordpress.com/

Här visar jag några strofer från mina dikter…

textväskor 009

Har sålt bl.a. den tredje ‘strofen’ från följande två väskor…

textväskor 001

textväskor 002

Här skulle stå :   my universe your universe  – all is one… – den väskan är såld…

textväskor 006

textväskor 003

textväskor 007

textväskor 004

textväskor 008

Om du är intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

Och om du vill titta på bloggen med väskor och annat :

http://irenewalton2.wordpress.com

Kommentera

